Σε απόλυτα προεκλογικό και πολωτικό κλίμα διεξήχθη η συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου που εξέτασε το νομοσχέδιο για τις άδειες ταξί.
Ο Γ. Ραγκούσης σήκωσε το γάντι που του πέταξε ο διάδοχός του στο υπουργείο Μεταφορών και εισηγητής του νομοσχεδίου, Μ. Βορίδης. Το χαρακτήρισε «πολιτικά ανήθικο» και έκανε λόγο για «θλιβερή εξέλιξη που προστατεύει τα συμφέροντα μιας μικρής ολιγαρχίας». Έκλεισε δε την τοποθέτησή του, ανακοινώνοντας την απόφασή του να καταψηφίσει το νομοσχέδιο, ενώ, συνομιλώντας αργότερα με δημοσιογράφους, ανέφερε ότι το ίδιο θα πράξει και όταν έλθει προς ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής, επισημαίνοντας ότι «είναι η πρώτη φορά που το υπουργικό συμβούλιο ενέκρινε νομοσχέδιο κατά πλειοψηφία και όχι ομόφωνα».
Παρά την προσπάθεια του πρωθυπουργού να εκτονώσει την ένταση, αυτό κατέστη αδύνατο, καθώς – σύμφωνα με πληροφορίες -αντέδρασαν και άλλοι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ, όπως ο (επίσης πρώην υπουργός Μεταφορών) Δ. Ρέππας, ο Γ. Παπακωνσταντίνου, ο Π. Γερουλάνος, ο Μ. Παπαϊωάννου και ο Ν. Σηφουνάκης. Η διαφωνία τους, πάντως, έγκειται σε επιμέρους ρυθμίσεις του σχεδίου νόμου (αυτές που αφορούν τα νέα ταξί επτά και εννέα ατόμων).
Από την πλευρά του, ο κ. Βορίδης ενημέρωσε το υπουργικό συμβούλιο ότι οι ρυθμίσεις που ενσωματώνει το νομοσχέδιο έχουν γίνει αποδεκτές από την τρόικα. Ανάμεσα σ’ αυτές είναι η απαγόρευση έκδοσης νέων αδειών ταξί για Αθήνα και Θεσσαλονίκη και η δυνατότητα αγοραπωλησίας αδειών – αιτήματα που είχαν διατυπώσει στο παρελθόν οι αυτοκινητιστές.
http://www.capital.gr