Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011
ΔΩΣΤΕ ΟΤΙ ΤΙΤΛΟ ΚΡΙΝΕΤΕ... : Η ΧΙΟΣ ΤΗΣ ...
Η απόσταση είναι γνωστή σε όλους μας.Από την στροφή του Ξενία μέχρι της Θοδώρας.40 κάδοι απορριμάτων σε 3km δηλαδή ένας ανά 75μέτρα!!.Όποιος πέρασε φύτεψε και μερικούς έτσι να υπάρχουν!!
Αμφιβάλλω αν υπάρχουν τόσο πολλοί σ' ολόκληρη την πόλη!Λες και περπατάμε στο αεροδρόμιο και πετάμε συνέχεια σκουπίδια.Σε μία περίπτωση υπάρχουν 3 σε απόσταση 50 μέτρων.Ήθελα να ήξερα με ποια ..λογική τους έβαλαν αυτοί που τους έβαλαν..
Πώς να το χαρακτηρίσουμε;Τι τίτλο θα βάλουμε;
1.βλακεία;
2.σπατάλη;
3.δεν ήξεραν τι να τους κάνουν αλλά αφού τους παραγγείλαμε και τους πληρώσαμε ας τους βάλουμε;
4. τους μπέρδεψαν με φοίνικες και τους φύτεψαν κοντά στη θάλασσα;
5. κάτι άλλο;;;;;;
ni-sos chios.blogspot.com


