Σε 24ωρη κινητοποίηση προχωρούν την Πέμπτη οι οδηγοί και ιδιοκτήτες ταξί μετά τις χθεσινές αποφάσεις του Υπουργικού Συμβουλίου για την πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματός τους. Την Παρασκευή το πρωί θα πραγματοπιήσουν γενική συνέλευση για να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους. Η απεργία θα ξεκινήσει από τις 05:00 τα ξημερώματα της Πέμπτης και ολοκληρωθεί τα ξημέρωματα της Παρασκεύης. Το Σάββατο έχουν προγραμματίσει συγκεντρώσεις και πορεία πεζή στο χώρο της ΔΕΘ.
Μιλώντας στη ΝΕΤ ο γραμματέας του ΣΑΤΑ, Κωνσταντίνος Δήμος τόνισε ότι όλοι οι ιδιοκτήτες ταξί οδηγούνται με αυτό το νομοσχέδιο στην ανεργία και σημείωσε πως από τη μέρα που σταμάτησε η απεργία του κλάδου δεν υπήρξε καμία επαφή με το υπουργείο Υποδομών, αλλά και καμία ενημέρωση για τις προωθούμενες ρυθμίσεις.
Ο κ.Δήμος τόνισε, επίσης, ότι οι ιδιοκτήτες ταξί δεν είναι αντίθετοι στην εξυγίανση αλλά στην ισοπέδωση και την καταστροφή.
Πηγή: ΣΚΑΙ -IN.GR